20090226

Bali / 11022009 - 14022009

Sudah hampir 2 minggu aku tinggalkan Bali.
Semua memori indah di sana masih kekal terpahat dalam hati.
Tak mungkin dapat aku lupakan. Trip terbaik aku sepanjang 24 tahun hidup di dunia. Serius!
Kepada Bambang dan Sambao, terima kasih atas pertolongan sepanjang keberadaan kami semua di sana. Kami pasti akan ke sana lagi...


Kintamani


Ladang kopi/koko. Minum free.





Bali rice terraces


Nusa dua






Dream land beach. Bambang dan Sambao kena paksa lompat :)

p/s: Next trip; Trip berduet dengan Syimir ke Sarawak /23-26 April 2009

11 comments:

iwa xaqi said...

gile best..
siap gi ladang koko..

nampak cam nuruz kendong instax wide..
nak tgk pics die..!!

Anonymous said...

mmg bes pon ira.. huhuhu..
ade kat fb kite, tgk la..
da upload da..

p/s: sambao ke sambo?? hihihihi

susudalambotol said...

minum x kopi yang dari tahi musang tu? ngeh ngeh ngeh :D

addyaholix said...

aku selalu harap dapat sampai sana.

c!k baBy said...
This comment has been removed by the author.
jojie Oh! said...

wah..best! tp..erkk..ko pkai kain batik ka tuh? ngeeEE~ no komen! ;p

Anonymous said...

Bali mmg best.. 1st come when transit to Lombok climbing Rinjani.. 2nd visit mmg saje layan outdoor sane.. feel free to visit my multiply page to view best pixs of Bali.. (from amature cameraman sajelaa huhu..)

Anonymous said...

kalo nak polow kami lepak bali for climbing diving melepaking jomla roger2 me at my page n leave msge.. carik kaki nak trans surabaya-bali end april till early may sok ne.. trip mount climbing nway ; )

iyan said...

ira:
Pic dari instax wide da aku scan sudah dikomersilkan secara meluas di facebook...
Check it out yo!

susu dalam botol:
"magic mushroom" pun kami tak try, apa lagi kopi yang tah papa tuh...

addyholic:
Dengan terciptanya penerbangan cap Air Asia, siapa saja boleh kesana...
Percayalah tiket kapal terbang aku pegi dan balik tak sampai RM250 pun...

jojie:
kain sarong dimestikan pakai setiap kali masuk temple...
cantik kan aku pakai sarong? macam orang bersunat.... :)

azlia:
InsyaAllah...
Macam seronok je bila tengok pic2 kamu...

paranoid of death said...

Bro..menarik2..bila mau kesana lagi?

c!k baBy said...

nak buah tangan ahh beb!
jgn kemot.
hahaha :D