20090726

Sepet

Minggu ni gua sedikit busy. 2 hari di kaki Gunung Nuang. Menjadi commitee untuk program team building company tempat gua bekerja. Macam-macam kerja gua buat. Dari kerja cuci periuk, driver, buang sampah, memasak, sampai lah kerja-kerja kopek durian.

Macam biasalah, kalau program team building ni ada lah game itu ini. Sebab sekarang ni musim durian. Semua game nak kena pakai durian. Kopek durian paling cepat, makan durian paling cepat, buang kulit durian paling cepat semua ada. Sedang gua sibuk perhati peserta susun buah durian buat menara paling tinggi. Handphone separa canggih gua berbunyi. Tanda ada message masuk. Sambil mata gua jeling-jeling menara durian, gua baca message.

Termenung sekejap.

Tiba-tiba muka Razak Mohaideen, Ahmad Idham, dan anak Yusof Haslam berlegar-legar di fikiran gua. Silih berganti satu persatu.

Sambil memikirkan kualiti filem Malaysia di masa mendatang gua kembali termenung.

Notakaki: Rest In Peace Yasmin Ahmad, Al-Fatihah. Terima kasih pada Ayep sebab inform gua tentang kehilangan ini.

5 comments:

Mim Jamil said...

kehilangan yang besar

Rajuna said...

lu tak bawak beskal sekali?

bekam said...

dia dah xde la la bro..

dalia said...

Mee too...will stay back for the 3rd Session..The Grand Finale Team Building...hihihi

U committee mana? CSR ker?

ranona said...

dia ni laki kau tau
kawan pak aku masa sekolah lagi
nama betul dia zulkifli ahmad.
xtipu dol


tp still,filem dia hebat,no doubt