20090707

Jemputan Perkahwinan


Gambar oleh Faizal Rahim.

Alhamdulillah..... abang gua, Mukhriz Latif selamat bernikah dengan gadis pilihan hati. Dikesempatan ini, gua nak jemput semua ke majlis perkahwinan pihak lelaki bertempat di No 41, Jalan Gunung, Taman Gunung Emas, 81800 Ulu Tiram Hardcore, JB. Datang! Jangan tak datang!

Notakaki: Gua saja letak gambar paling buruk. Jangan ingat hensem sangat muka tu! Hahaha...

10 comments:

ataithedot said...

aku di jemput?huhuhu

bekam said...

lu sponsor hotel aku boleh bro??

iyan said...

atai;
jemput datang...
aku xde no phone kau...
aku da msg paan jemput dia...
datang la sekali dengan dia...
ingat lg kn rumah aku?

fix;
tido umah aku je...
takde sapa nak kesah...

Toad McFroggy said...

hahahha! lawak btol..
samping cover perut ke ape? hahahah

jojie Oh! said...

wow! so Johor! haha comel jer dedua.. congrats!

ataithedot said...

uhuhuhuhuh....
ko ade no paan?bg aku...
as dtg x?
die keje kat jb skg...

Luke Chadwick said...

gua wish all the best utk majlis umah lu nanti .
say congrats kat moqh.
gua lama x jumpa dia.
nnt lu kawin iyan,jgn lupa jemput gua.
ehehe

artfieda said...

tahniah eh utk abg ko dan kak ipo ko...smuga bahagia smpai akhir hayat :)

fhiedah

violet said...

pic tu sooo sweet..:)
pas ni turn iyan plak lar
huhu

tawawfayakof said...

mukh, beg pinggang tu apasal sorok dalam baju melayu?