20100520

Condition Assessment of HRB 3, GT 3 and ST 4

Hari ni bertolak ke JB. Ada kerja. Seminggu. Cadang nak drive and bawak basikal balik sekali. Tapi bila tengok schedule kerja yang agak pack. Gua batalkan niat. Takut tak ada masa nak kayuh. Balik semula ke KL mungkin Jumaat pagi minggu depan. Sabtu terus ke Ipoh untuk Ipoh MTB Jambori hari ahad. Maknanya seminggu ni gua tak training kayuh, balik KL terus sibuk nak ke Ipoh. Kalau ada masa pun Jumaat malam, itu pun kalau gua rajin. Sebab itu last week gua pulun kayuh tak kaw-kaw. Tak bagi can. Seminggu sampai 4kali keluar mengayuh. Harapnya gua berjaya di Ipoh nanti. Cuba untuk dapat ranking below 100. Tapi kalau seminggu before Jambori tak keluar mengayuh macam mana nak sukses ni?


Jumaat / 14052010 - Join geng Keliwoon Nite Ride, berteduh bawah jambatan sebab hari hujan.


Sabtu / 15052010 - Panjat Gunung Nuang dengan Shahrin.


Ahad / 16052010 - FRIM, Kepong

Gambar minggu lepas, 3 hari straight pulun kayuh. Gila!

No comments: