20100602

Lagenda Budak Setan



Ok, esok cerita ni masuk panggung. Gua ada pasang niat nak pergi tengok. Tapi gua dah lupa macam mana cerita dia. Banyak sangat novel Ahadiat Akashah masa tu. Tajuk Budak Setan saja gua ingat dah ada 1, 2, 3. Lagenda Budak Setan lain pula. Belum cerita Budak Rap lagi. Budak Momok etc, Budak Lomo (lomokids) lain cerita ok. Gua rasa cerita ni biasa-biasa saja, tak sebest macam baca novel. Gua kuat berimaginasi, gua expect yang bukan-bukan. Muka hero pun dah tak sama dengan imaginasi gua. Macam mana? Nasib baik muka heroin ada kena sikit-sikit :)

Notakaki: Lu orang memang tak true kalau tak baca novel ni masa sekolah-sekolah dulu.

1 comment:

AkuBukanSOFIAJANE said...

haah.tak smpat bace.sibok tulis surt chenta jeh masa remaje dl.