20100604

Luka Di Tangan Siapa Yang Tahu...

Brader 1 ofis: Kenapa dengan tangan tu?

Gua: Jatuh bang....

Brader 1 ofis: Jatuh motor? Dekat mana?

Gua: Eh, tak lah. Jatuh basikal...

Brader 1 ofis:
Basikal??? (sambil buat muka terkejut)

Gua: Aah. Jatuh basikal.

Brader 1 ofis:
Macam budak kecik nak main-main basikal lagi. (sambil geleng-geleng kepala)

Gua:
(senyum...)

Notakaki: Tak pernah gua nampak budak kecik join Mountainbike Jambori. Nak kena luku kepala?

2 comments:

AMMOSHAM said...

bro, gua beli basikal murah itu hari. nama dia rockbike. nanti lu kasi cari satu basikal yang murah2, sedap dan berjenama untuk gua bro.

bab2 beli ni gua tak reti sangat. gua bukan apa. kat belakang rumah gua macam ada satu jalan sesuai untuk mountainbike ni.

berbasikal kat lipis lu join tak?

huhuhuh...

iyan said...

perghhh...
da beli basikal...
lipis gua tak pegi la pek...
byk sgt event MTB tahun ni...
ok2..kalau ade info nnti gua share