20090521

Balai Polis Bangi

Semalam pagi gua menyibukkan diri di Balai Polis Bangi. Mengalahkan pegawai polis bertugas waktu itu. Masa dalam perjalanan ke balai, gua pandang muka Naim Mokhtar. Bukan main senyum. Tapi muka berdebar juga. Kereta Wiravo (Wira+Evo) dia yang hilang seminggu lepas dah jumpa balik. Sampai balai, tak sempat jumpa pegawai polis terus pergi belek kereta.

***

Gua tengok muka Naim Mokhtar. Terus gua teringat masa dia senyum tadi.
Naim Mokhtar kembali termenung macam masa mula-mula hilang kereta seminggu lepas.


Gua mencangkung dalam Wiravo Naim Mokhtar. Habis semua kena sapu.

Notakaki: Kalau tak ada duit, jangan main kereta!

8 comments:

nuruz said...

ntahnye.. tak pyh la nk tuka2 spotrim la, stereng la bagai. buat kne aim ngan pencurik je keta tu nnt.

Anonymous said...

pasti ada hikmah nye.. ntah2 nak dapat Mitsubishi EVO X kot...

Anonymous said...

pehhh dashboard evo ke GSR tu...hhahah sapu habissssssss!!!

starlet merah

Anonymous said...

adus..ciannya..

Nyahmampat said...

hahahah..hantu lu gelakkan naim kan.. gua nak call dier arr... kalau macam nier baik takyah jumper..

peijan said...

manusia mmg begitu..

Nizam said...

owh e-wira-lution eh?sabo jele.takda rezki la tu.

reza! said...

semua ni nasib beb,
nak tak nak, kene tempuhi jugak..

gua dah cuak gak siket2 ni..
tawakal jelah..