20100806

Langkawi International Mountain Bike Challenge 2010

Sepatutnya pagi ini gua, Nik Mar dengan Poey Stings dah sampai kat Pulau Langkawi untuk Langkawi Int. MTB Challenge. Tapi last minute Poey Stings dapat urgent call kena kerja, habis semua plan. Cuti yang gua apply sampai minggu depan pun dah approve. Sudahnya pagi ni gua duduk termenung depan laptop. Ralat bukan main. Ralat bukan sebab gua tak pernah pergi Langkawi, tapi ralat sebab tak dapat nak nak take part event basikal bertaraf antarabangsa. Bukan senang event macam ni nak open for public riders. Tapi nak buat macam mana kan? Nasib baik oder cokelat sama gamat yang budak-budak office oder gua tak collect duit lagi.

Sebab tak jadi pergi Langkawi, duit preparation gua buat beli kasut baru. Amacam?

Notakaki: Untuk rider jalan duku; Apa barang kasut tali? keh..keh..kasut lekat-lekat baru best.

2 comments:

reza! said...

mcm cilake, gua tunggu kasut tali dah jahanam baru nak pakai kasut lekat2 pulak, tak baik membazir,keh3

iyan said...

ada 2 senang sikit...
takut 1 basah ke...
keh..keh...
seluar ketat bila lg?