20090319

Boboy


Aku, Ghazi, Boboy - Sungai Pelepah, Kota Tinggi / 2001

Minggu ini aku harus pulang ke kampung halaman di Ulu Tiram bagi menghadiri perkahwinan Boboy. Seorang teman yang aku kenal sejak aku di sekolah rendah lagi.
Boboy akan melangsungkan perkahwinan dengan kekasih pilihan hatinya Suzie yang senang dengan gelaran “mak cik” oleh kawan-kawan Boboy.
Perkahwinan akan berlangsung di rumah pengantin perempuan pada 21 Mac ini di Sedeli, Kota Tinggi.
Kepada Boboy dan “Mak Cik” aku ucapkan selamat pengantin baru. Semoga bahagia ke anak cucu. Dan ini pesanan khas untuk Boboy personally dari aku. Semoga lepas kahwin nanti Boboy berjaya untuk menternak “babat” dengan lebih hebat lagi. Jangan tertipu dengan gambar di atas.

Notakaki: Boboy sekarang 2 kali ganda besar dari gamba di atas.

10 comments:

budak lading 4 said...

betul ke apa yg aku tgk neh?
(sambil m'gosok mata)

Syebi Burn said...

muka sgt budak2 ms ni...
hahahaahaaa....

Boboy lagi laaa, lain btul!!
Kim slm family dia k?

Anonymous said...

lorh, ade ke photo nih? ble amek niih? lope seyh..

pipiyapong said...

Muka lu macam nak kena lempang.

nuruz said...

aah! betul pipiyapong, muke u mcm nk kena lempang. meh i lempang. panggg!! =p huhu

c!k baBy said...

pergghh..
boboy kurus laa sial tyme ni.

ermm..
selamat pengantin baru gak aku nak ucapkan kat die.

sapik said...

lu dah capai baligh ke belum masa ni?

Rajuna said...

babat siak babat...
perkataan paling rare disebut semasa mengharungi hari2 di kl

iyan said...

budak lading 4;
apa yang buat lu tak percaya?
gua, ghazi maintain...
boboy jek berisik...

syebi burn;
memang budak-budak...
bersekolah lagi masa nih...
clubbing pun tak tau apa tuh...

tanpa nama;
sungai pelepah...
tingkatan 4...

pipi;
gua tau lu jeles...
gua comel kan dulu2?
ahaks!

nuruz;
ni lg sorang...
jeles dengan kecomelan gua masa muda-muda...

baby;
hahahaha...
boboy sekarang comel beb!

sapik;
"mimpi" pun gua belum masa nih...
tak macam budak2 skang...
tak payah tunggu mimpi...
da pandai sendiri...

rajuna;
babat?
gua maintain...
takda babat sampai skang...

nuruz said...

euw.. tlg la.. x jeles lgsg. geli ade la..