20090329

Jangan Banyak Tanya, Gua Penat!


Amin (guider Taman Negara Johor), Ayep, Gua - Puncak Gunung Ledang / 28-03-2009

Jangan banyak tanya, gua penat. Sengal lutut pun tak hilang lagi.
Masuk AF 7 pun tak susah macam ini gua rasa. Itu belum cerita gua berlawan dengan harimau kumbang. Apa-apa pun tunggu full report dari gua.

14 comments:

reza! said...

perghhh,

pakai kasut cap lembu kape?

Nyahmampat said...

abah lu..mana gambar gua... gua dah jalan macam beruk datang opis...

c!k baBy said...

wah!
nyempat jek kau ea panjat gunung.

Faisal_Aziz said...

terbeks lah weyh~
tak hajak lagi panjat gunung hehehehe...

jom lah kita gi bukit tabuh...dekat2 ja niew...heee~

budak lading 4 said...

apa cer pegi x ajak...

ataithedot said...

alah bukanye tinggi sgt gunung ledang tu..hehehehehe..pnt tp kalo naik pon..aku naik dah macam nak turun balik...tp mese balik lah mase mengembirekan...aku berlari menuruni gunung tu...bersilang2 kaki ngelak akar kayu...best2 gng ledg best..congrat bro...menuju puncak ke?

iyan said...

reza;
kasut cap boling...
kasut nih mmg khas utk panjat gunung...
jarang2 gua bwk keluar nih...

nyahmampat;
bkn mcm budak bola ke?
jalan sikit pegang telo...

baby;
dah lama tinggal xtvt nih sbnrnye...
nih br nak start balik...

faisal;
lu x bkk blog gua...
gua da lama war2 kan berita pemergian gua bertemu PGL...

budak lading 4;
lu kalau da kena sepak kat paru2 baru tau....

atai;
masa trn kaki gua bikin hal...
gua terpaksa trn slow-slow...
lutut kiri gua jem...

Rajuna said...

lu lawan harimau kumbang ke takut kumbang tanduk?

jenjibam said...

mana puteri gunung ledang yang wa kirim tempoh hari?

ataithedot said...

iyan;hahahahaha..ko kene blajar lagi nie yan...aku nyaris maut..kalo x mmb aku sambut tangan aku mastu kalo x aku terejun gaung la..hehehehe...tp the best xpien ever lah kan bro?

addyaholix said...

ok gua tak tanya.
gua baca.
gua tengok gambar.
gua diam.
gua tulis ini.
gua gelak.
dan gua tutup blog lu.

goshafex said...

kambing itam lu xde jumpe?

eFan said...

fuhh..
ledang dah di tawan..

mim said...

aurat ditutup
:D