20090406

Apahal Senyap? Bisu?



Semlm hati gua resah gelisah. 5 minit lagi permainan tamat. Entah siapa Sir Alex masukkan pada minit ke 67. Nombor jersey langsung tak smart. Rambut jangan cakap. Terpacak tengah. Ada ke pakai kasut bola warna hitam? Tak Ronaldo langsung. Kasut bola kena lah warna hijau atau merah. Baru ada personaliti.

Gua risau sampai tak senang duduk. Jam dinding dah dekat pukul 1 pagi. Gua langsung tak ada perasaan mengantuk. Tapi minit 93 bikin satu rumah gua jerit riang. Ayep yang tidur lengkap berselimut tiba-tiba bangun join celebrate sekali. Terima kasih Federico Macheda. Gua ingat kasut bola warna merah saja yang boleh bikin gol.

Notakaki: Manchester United 3-2 Aston Villa

9 comments:

Anonymous said...

terbaik dowh..
gila bapak masa ni..

kpd pykong liv
dok diam2 kat bawah..
hahaha..

nuruz said...

dlm keta bukan men lg, ngantuk2.. tp tdo lmbt jugak. huh.

mula dengan K. said...

gol lebih 90 menet tak bole kire gol anak jantan dah.

budak lading 4 said...

yg penting gol de terbaek...
mantap!!!

Nyahmampat said...

Minah saleh sebelah Table aku siap lompat2 sambil peluk aku.... tak menyesal aku suport Man Utd..

iyan said...

anonymous;
hahaha....
kalah 2-3 kali pun liverFOOL still x dpt dok atas...
sigh~

nuruz;
itu tektik xnak bwk keta....
:p

kury;
jantan tak jantan...
menang beb...
yang penting gol dia terbaik...

lading 4;
tau xpe...

nyahmampat;
sampai hati lu x ajak gua tgk bola sama2...

Rajuna said...

ns cempaka akan terus menguasai.

JarvisKoker said...

Nasib..!!

moqh said...

gol matkedah memang terbaik