20090615

Next Trip



Macam biasa, trip "destinasi bajet" dari gua. Gua harap trip ni berjaya. Ada masa lebih kurang 2 bulan lagi untuk gua berjimat cermat. Sabah apa best?

15 comments:

Anonymous said...

pegi la pulau mamutik.

yanasaja said...

glerh syioookkkk hari2 g jalan.

sabah ape besh? hmm...laksa sabah ada x? hahahaha

Anonymous said...

byk nye duit ko

Nizam said...

kalo KK byk pompuan philiphine baik2 punya.tapaw utk aku sorg.cari ala2 megan fox ok?haha

nuruz yg selalu di tinggal.. said...

cari lah kalau berani.. kalau nk kena megan fox kepala tu ngan aku.

Rajuna said...

ikan kering kurau. atau ikan apa entah.

violet said...

pulau sipadan..
best nyer g sabah..
penah duk situ 3 tahun (tawau)
bl cakap memanjang de "bah"
hehe

reza! said...

kaya lu,
berjalan jek..

kinabalu bile?

iyan said...

anony;
pulau mamutik?
ade kawan-kawan suggest pulau manukan...
tengok la mana sempat...

yanasaja;
hari-hari jalan?
mana ada...
cuti rehatkan minda...
he...

anony;
banyak duit?
pergi backpack...
jimat-jimat guna duit...
influence destinasi bajet!

nizam shadow;
woi..woi..
ustaz nizam nak yang macam mn?
hehehehe

nuruz;
"Jangan kau bimbang sayang
di mana ku berada
dengan siapa ku bersama
jangan bimbang
ku tetap
kau yang punya..."

hehehehe...

rajuna;
asek ikan kering je...
bosan pula gua...
ayam-ayam tak ada?
hahahaha

violet;
yeke penah duduk sana?
boleh la belajar cakap sikit-sikit...
hehehe...

reza;
mana ada kaya...
gaji gua 2bulan=gaji lu sebulan...
tah-tah gaji gua 3 bulan...
tiket lebih kurang balik jb...
dekat sana jimat-jimat la
nama pun backpack...

p/s; bila lg weh? da kawen tak merasa sume ni nanti. nak pk bini, anak2.hahaha

Nyahmampat said...

Gua baru sampai pada sabah semalam, 4 hari duduk sana site inspection, Manukan dgn Mamutik gua dah pergi... ok..ok laa tempat nyer.. nanti 29 july sampai 2 ogos gua pergi sipadan, kita jumpa di KK...

syimir said...

bile lu tempah? lu grtak ngan sape?

iyan said...

ismi;
lu ofis taja boleh cerita lar...
gua guna duit poket sendiri...
gua pegi 8 ogos, nak jumpa apa nya?

syimir;
lama dah...
gua GERTAK dengan nasrol...
ada ikut band dari sini...
derang main gig kat sana...

nasrol said...

yan,ni takde destinasi bajet..
kalo lu tak dpt tido otel mewah
gua sanggup jual buah pinggang
lu blh beli basikal baru..haha

kupaslaroren said...

kite suka komen u untuk nuruz tu wakakaka walaupun ciplak

L E Y L E Y said...

band pa dtg?
budak gigs n budak lomo tgh tgu ni! ^^