20091113

Kerja Luar

Dekat 5 jam gua drive dari KL. Akhirnya sampai jugak gua kat Paka, Terengganu. Sempat jugak singgah Kemaman pekena sata, otak-otak sama keropok lekor. Esok start kerja sampai raya haji nanti. Gua harap tak ada delay-delay lagi. Gua tak sanggup nak berhari raya haji dekat sini.

Notakaki: Nizam, tolong tengok-tengok kan basikal gua dalam bilik tu.

8 comments:

dewajiwa said...

peh..musim monsun. layan Monsoon Cup lah sana. mana tau, dapat Cek Mek molek sekali. keh keh keh.

gi Kuala Berang kalau ada masa. layan ikan air tawar terbaik! kopi 'ganu pun best. kaw-maw-maw.

Nyahmampat said...

bla lah lu bukan nak singgah kuantan...

nuruz said...

=(

Ani Azizah said...

sedara, kt sne raya haji meriah lor..

Nizam said...

haha.ni prob.nk kasi panas enjin pon bole.

Rajuna said...

powerrrrrzzzehhhhhh keje sambil trip macam abang2 MLM lah.

iyan said...

dewajiwa;
kalau sempat la...
bz kerja disini...
kuala berang aku dah sampai...
pekena ikan kelah...

nyahmampat;
gua ingat lu kat amerika lg...

nuruz;
handphone kn ada...
selalu2 la talipon...

ani;
parents aku dtg KL masa raya haji nnti...
kena la jumpa...
(alasan)

nizam;
panas kn enjin ok...

juna;
lu nk join MLM gua tak?
sampai bile lu nk keje mkn gaji?
tgk mcm gua ni...
bgn pg pukul 10...
check acc bank...
da masuk 10k...
(ayat power abang2 MLM)

Rambo said...

campak kunci kereta sikit weh. Pastu panggil kereta malaysia besi instead of kereta.