20090807

Away 080809-120809

Takut-takut juga gua nak pergi KK esok. Wabak H1N1 dah makin menjadi-jadi. Budak-budak pejabat gua cakap H1N1 dah boleh tukar nama jadi H2N2 sebab dah makin teruk. Bahagian keselamatan pejabat gua dah mula edar topeng keselamatan. Aktiviti-aktiviti luar pejabat semua dah diberhentikan. Semalam tu kira last la gua main bola kat padang Uniten. Cilakak kalah! Tak pasal-pasal tournament futsal minggu depan pun batal. Uniten pun dah mula tutup hari ni. Gua dengar ada 2-3 orang student sana positif H1N1.

Gua harap tak ada apa-apa yang buruk jadi pada gua. Niat gua baik, ikhlas. Nak tengok keindahan ciptaan Tuhan. Bukan nak layan awek-awek Philiphines.

3 comments:

c!k baBy said...

lame ohh tak tgk blood ngan daighila perform.
:D

AMMOSHAM said...

lu pegi baik2 iyan. jangan bawak balik HIV udah laa...

reza! said...

ape cerita KK?