20090824

Sihat sudah

Pagi tadi gua rasa macam malas nak pergi jumpa dokter untuk buat blood test lagi. Suhu badan gua dah menurun sikit. Badan pun dah tak berapa nak lemah sangat. Lemah sikit-sikit. Itu pun gua syak sebab gua sahur roti cokelat sama neskepi o pagi tadi.

Tapi sebab nurse hari itu baik. Gua pergi jugak. Sampai turn gua jumpa dokter,lain pula dokter cakap.

"Esok datang lagi, cek darah lagi...."
"Kalau tak berubah jugak, esok awak kena tahan wad..."
"Hari ni drip air dulu...."


Hati gua gundah.



Kemaskini; 26.08.2009


Alhamdulillah, gua sekarang dah sihat sejahtera cuma batuk-batuk sikit. Hari ni gua dah kembali bekerja setelah seminggu bercuti (termasuk sabtu dan ahad). Terima kasih kepada kawan-kawan yang ambil berat pasal gua, tak lupa juga pada dokter-dokter dan nurse-nurse di Pusat Rawatan Az-Zahrah Bandar Baru Bangi. Macam haram dia punya susah nak bangun pagi pergi kerja!

3 comments:

lembuapat said...

apesal pendek benar jari ko... gua dah boleh buat anggaran ni...

Liyana said...

sile bertabah hati!

Ahmad Belia said...

blue2 jangan tengah dah yee lepas ni...syukur ko sihat...