20090106

Coming soon....


Gambar solo trip 3tahun lepas...


Kisah pengembaraan aku ke dunia luar akan aku komersilkan dalam blog ini tak lama lagi.
Sekarang tak punya masa nak menulis. Sibuk dengan tugasan di tempat kerja setelah 12 hari bercuti (termasuk cuti-cuti Am). Ikuti kisah pengembaraan aku ke dunia luar pada entry-entry akan datang.

17 comments:

apeklowek said...

mesti bez kan solo trip

nuruz said...

P.O.Y.O = ayat nak 'dunia luar', mcm la hang dok kat dunia bunian. hang kata hang tera, piiirah!

peijan said...

post2 tak sabaq nak tgk..

c!k meLLow said...

ni bukan kat penang ke?

iyan said...

aah...
penang..
nape?
luar dari bilik aku tuh kira dunia luar lar...
he..

Rimau Jantan said...

ni kat penang eh? bukan kat laut ke? ahaks.

rhoma irama said...

bajet cool amek gambar camni,
ahaks..

Anonymous said...

a'ah.. bajet cam besh je huahuahua =p
jaoh menong mase depan yea cik abg??? ;b
-zakieudennn-

jenjibam said...

ah lu.. trup solo..
dah tu sapa yang amik gambo lu tu?
pemandu feri ke?
ahaks!

Pecah Kepala said...

bam! TRUP satu ikat tepi!

reza said...

TRUP bungkus,kuah asing satuuuuu...

hot chix said...

aku pon nak ikot TRUP ngn jibam la lepas ni

iyan said...

bam!
trup pangkor ape citer?

nuruz said...

weh bam, TRUP pi perhentian aku nk join!

c!k baBy said...

hahaha..

kene bhan ke pe?

TRUP!

weh aku kat penang sekarang ni.

ari2 da ley naek feri yeay~

:D

hajaribrohim said...
This comment has been removed by a blog administrator.
iyan said...

aja:
memang lar...
xkan lar driver feri tuh yg amek kan lak?
kalo solo trip xbole mintak org amek kan gambar eh?
hehehe...