20090108

Teka-teki

Bunyi R2D2 kedengaran. Memecah kesunyian Lebuh Raya Karak.
Tanda ada message masuk. Aku bukak inbox.
Hmmm....

From : Syimir
Teka teki : manis tapi boleh gak masam, lubang tapi tak dalam tak cetek,
mungkin 0 mungkin zero, mahal tapi still ada yang murah...
apa dia? -Aku bosan nie ....


Aku memang malas nak layan kes-kes macam nih. Korang tolong jawap kan untuk aku.
Kesian dia.

----------------------------------------------------------------------------------

Kemaskini (08/01/2009, 1506):

Finally, Syimir reply message aku.

From : Syimir
Aparaalu..donat la..kalo lu beli kat Dunkin Donut kan mahal,
beli kat mak cik tepi jalan kan murah...


Donat jawapan nya. Ada ke gula-gula cincin? Rendah betul IQ.

13 comments:

nuruz said...

gule-gule cincin! pasti! =p

BudAk hijAu said...

klu dh dpt jwpn bgtau aku skali!!

sumpah xtau!!

iyan said...

ayuh!
mari berfikir!
jgn malas!

aku msg syimir tanya jawapan...
dia x reply...

iezah said...

jawapan dia donat..huhuhu..

ha..yan klu betul nk bg aper?!

iyan said...

sabar ye semua...
saya masih menunggu jawapan yang tepat dari saudara syimir...

Ahmed said...

gua tau gua tau!

teka teki ni dah lapok ar. dah kering habis. lu tunggu je jawapan syimir.

ahaks.

BudAk hijAu said...

cilaks betul!!!
tertipu lagi..dunia sngt xadil bg aku..wawawawawawa...

xpew2...nt aku lak bg teka teki k...huh!!

nuruz said...

bongek pny bf!
dah name teka-teki, taruk je la jwpn.. ceh..

keng said...

gula2 cincin?
haih...
apa la...
siap pasti lak tu...
konfiden jek...
hahaha

nuruz said...

idop kne yakin keng..
br la sxe..
hatko in my blood! yeah!! =p

Toad McFroggy said...

hahahhahahhaha! gula2 cincin...
aku yang kg. kat chinchin, jasin, melaka pn x jawab mcm tu.. kah2 kah2!

c!k baBy said...

hahaha..
donut ke jawapan nyer.

hampeh jek aku dgr jawapannyer.

nuruz said...

kuang ajo mael...
nnt ko..